شرکت طراحی اپلیکیشن صرافی

توسعه صرافی شما با یک اپلیکیشن کاربرپسند ممکن می شود

شرکت طراحی اپلیکیشن صرافی

توسعه صرافی شما با یک اپلیکیشن کاربرپسند ممکن می شود ...

افزایش مخاطبان

افزایش مخاطبان

تلفن های همراه همیشه همراه مشتریان شما هستند. پس اپلیکیشن ها نیز همیشه همراه آنها هستند. پس ساخت اپلیکیشن متناسب باعث می شود کاربران شما افزایش چشم گیری پیدا گند.

در دسترس بودن

دسترسی آسان

امروزه گوشی های موبایل جز جدایی نشدنی از زندگی بشری هستند. پس برای یک اپلیکیشن همیشه مخاطب بالقوه وجود دارد.طراحی اپلیکیشن مناسب میتواند مخاطب بالقوه را به مخاطب بالفعل تبدیل می کند.

کاهش هزینه ها

کاهش هزینه ها

بازاریابی های سنتی با هزینه های سرسام آور ، تاثیرگذازی اندکی دارند. اما طراحی اپلیکیشن با پرداخت هزینه ای معقول باعث شهرت کسب و کار شما در سطح جهانی می شود و هزینه های سرسام آور را از بین می برد .

شرکت طراحی اپلیکیشن صرافی ایرانیان

اگر این روزها به اخبار مختلف توجه کرده باشید همیشه بحث قیمت ارز های مختلف در صدر اخبار است. نوسانات قیمت ارزی باعث روی آوردن مردم به سمت خرید و فروش آنها است . برای خرید و فروش ارز ها نیز نیاز به یک صرافی مطمئن خود را بروز می دهد.

همه ی ما وقتی اسم صرافی می شنویم به ارزهایی مثل  دلار، یورو ، سکه و طلا فکر می کنیم . اما این روز ها با توجه به افزایش استقبال مردم از ارز های دیجیتال مثل بیت کوین ، اتریوم و ارز های مشابه ، راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال بسیار سود آور شده است . 

از طرفی همه ما می دانیم که عصر امروز ، عصر تکنولوژی است. پس برای راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال سودآور به ساخت سایت و طراحی اپلیکیشن برای آن صرافی نیازمند است. با توجه به افزایش استفاده مردم از گوشی موبایل ، طراحی اپلیکیشن صرافی قدرت دسترسی مردم به صرافی را دو چندان می کند.  شرکت طراحی اپلیکیشن صرافی ایرانیان در این زمینه جز بهترین های ایران است .

پخش ویدیو
شرکت طراحی اپلیکیشن صرافی

انواع اپلیکیشن شرکت طراحی اپلیکیشن صرافی

شرکت طراحی اپلیکیشن صرافی توانایی ساخت اپلیکیشن هم برای اندروید و هم برای ios را دارا است . از طرفی اصولا دو گروه به سراغ سفارش اپلیکیشن صرافی می روند. 

  1. دسته اول اپلیکیشن های صرافی ، ارز ها را به قیمت مناسب خریداری می کنند. بعد آن ارز ها را نگهداری می کنند . وقتی سفارش برای ارز های آنها رسید با قیمت روز به فروش می رسانند .
  2. دسته دوم اپلیکیشن های صرافی نقش واسطه ای بازی می کنند .  یعنی بدین صورت که دو دسته خریدار و فروشنده یک ارز را پیدا می کنند . ارز مدنظر این دو گروه را به هم مرتبط می کنند . از خرید و فروش این ارز حق کارمزدی برای خود بر می دارند .

شرکت طراحی اپلیکیشن صرافی ایرانیان قابلیت ساخت هر دو نوع اپلیکیشن صرافی را دار است .

امکانات شرکت طراحی اپلیکیشن صرافی

احراز هویت

شاید بعضی از افراد این قسمت را جز امکانات جانبی طراحی اپلیکیشن بدانند. اما این بخش با توجه به اهمیت بالا آن باید در ساخت اپلیکیشن موجود باشد . در غیر اینصورت دارایی مردم در مرز خطر قرار می گیرد .

قیمت لحظه ای

برای کاربران مهم است که در هر ثانیه از قیمت های ارز های مدنظر خود آگاه شوند.این قسمت در طراحی اپلیکیشن صرافی برای جلب اعتماد کاربران بسیار مهم است و در هر دقیقه باید به روز شود.

پنل کاربران

قسمتی از ساخت اپلیکیشن صرافی برای ثبت نام کاربران است. در این بخش ساخت اپلیکیشن کاربران را براساس سطح فعالیت خود دسته بندی می کنند. دسته بندی با اسامی مثل کاربر طلایی ، نقره ای و اسامی از این شکل بسیار تاثیر گذار است .

تاریخچه تراکنش ها

یک کاربر اپلیکیشن صرافی شما نیاز دارد که در هر لحظه به لیست تراکنش های خود دست یابی داشته باشد. این امر برای مدیریت دارایی های فرد و یا هر دلیل دیگری برای او حائز اهمیت است. پس جز قسمت های مهم ساخت اپلیکیشن است .

پشتیبانی

وقتی دارایی مردم در اختیار شما است باید پشتیبانی های قوی نیز در شرکت شما موجود باشد . یک پشتیبانی خوب باعث شفافیت کار شما می شود. شفافیت نیز باعث اعتماد است . اعتماد نیز حتما سودآوری به همراه دارد.

کیف پول

جز قسمت های مهم ساخت اپلیکیشن صرافی کیف پول آن است که برای نگهداری دارایی هر کاربر موجود است . امنیت این بخش در طراحی اپلیکیشن بسیار حائز اهمیت است . از طرفی نباید در این قسمت سرعت انجام تراکنش ها و نقل و انتقالات پایین باشد .

تبدیل ارز ها

یک قسمت طراحی اپلیکیشن باید برای تبدیل ارزهای مختلف در لحظه به هم باشد. مثلا شما می توانید پانصد هزار تومان بیت کوین را در لحظه به پانصد هزار تومان اتریوم تبدیل کنید که خیلی پوئن مثبت و چشم گیری است .

دسته بندی بخش ها

یک کاربر وقتی وارد اپلیکیشن شما می شود توقع دارد به سرعت به قسمت مدنظر خود راه پیدا کند. دسته بندی کردن بخش های مختلف موجود برای در طراحی اپلیکیشن صرافی این امر را برای کاربر ممکن می کند.

اهمیت اپلیکشن صرافی ایرانی

برای ما ایرانی ها استفاده از اپلیکیشن صرافی ایرانی رنگ و بوی دیگری دارد. حتما می پرسید که چرا ؟

  1. اپلیکیشن های ساخته شده ایرانی دارای زبان فارسی هستند. این کار باعث می شود کاربر راحت تر با آن کار کند .
  2. همچنین شرکت های پشتیبانی این اپلیکیشن در داخل کشور است . پس در صورت بروز مشکل خیلی راحت می توان به آنها مراجعه کرد .
  3. از طرفی می توان با واحد پولی ایران در آن فعالیت کرد . که با توجه به وجود تحریم علیه ایران این امر بسیار مهم تر می شود.
  4. از نمونه های بسیار مهم اپلیکیشن صرافی ایرانی ، اپلیکیشن صرافی تبدیل خواهد بود. جزو اصلی ترین دلایل که صرافی تبدیل یک از بهترین صرافی های ارز دیجیتال است. وجود اپلیکیشن برای آن است که از دیگر رقبا آن را جدا کرده است ‌.
طراحی اپلیکیشن صرافی

ویژگی اپلیکیشن صرافی

  • یک ویژگی اپلیکیشن صرافی این است که گوشی موبایل همیشه در دسترس ما است. پس سرمایه گذار صرافی می تواند هر لحظه به دارایی خود دسترسی داشته باشد.
  • همچنین این اپلیکیشن ها باعث اعتماد کاربر به کسب و کار شما می شود . پس ساخت اپلیکیشن صرافی می تواند مشتریان بالقوه شما را به بالفعل تبدیل نماید .
  • از طرفی کاربر می تواند از بالا و پایین شدن قیمت ارز ها بلافاصله با نوتیفیکیشن ها لحظه ای اپلیکیشن مطلع شود . که این یک پوئن بسیار مثبت است که در هر لحظه ، سرمایه گذاران می توانند از ریز قیمت های ارزهای خود مطلع شوند.
  • قابلیت خرید و فروش در اپلیکیشن به صورت شبانه روزی می باشد . اینگونه ساخت اپلیکیشن صرافی در فضای رقابتی باعث پیشتازی شما می شود .
  • و موارد بی شمار دیگر  که دارا بودن اپلیکیشن صرافی را امری حیاتی می کند.

همین حالا سفارش دهید.

سفارش طراحی اپلیکیشن توسط شرکت با به روز ترین خدمات در حوزه طراحی سایت و اپلیکیشن  آماده دریافت است . ثبت درخواست های شما و ارائه مشاوره رایگان میباشد .

مشاوره رایگان

شماره تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت مشاوران با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول

نمی توان نرخ دقیقی برای طراحی اپلیکیشن مشخص کرد . متناسب با نیازها و بخش هایی که مدنظر شماست این قیمت متغیر خواهد بود .

ایرانیان با دانش خاص در زمینه ی برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایل و ios به طراحی اپلیکیشن های اختصاصی می پردازد. کاربران می توانند با بررسی رقبا در انتخاب شرکت ایرانیان مطمئن تر شوند .

اپلیکیشن طراحی شده توسط شرکت طراحی اپلیکیشن ایرانیان تا 6 ماه پشتیبانی رایگان دارند. 

بله ایرانیان طراحی اپلیکیشن را به گونه ای انجام می دهد که قابلیت ارتقا دارا باشد.

این سرویس باعث پویایی بیشتر اپلیکیشن شما می شود . از طرفی اطلاعیه های خود را نیز می توانید به کمک این سرویس برای مخاطبان ارسال نمایید .

بله البته که این امکان برای کاربر نیز فراهم می شود . اما در صورتی که مهارت آن را ندارید با پشتیبانی ایرانیان تماس بگیرید .

توضیحات بیشتر

امروزه مویل های هوشمند دنیا را فرا گرفته است . اپلیکیشن ها نیز همراه موبایل ها همیشه با مخاطبان شما هستند .  برای یک مخاطب صرافی مهم است دائم و در هر حالتی از قیمت ها با خبر شود . این کار توسط یک اپلیکیشن به سرعت انجام می گیرد .

دسترسی دائم بدون افت سرعت جز مزایا مهم یک اپلیکیشن صرافی است . همچنین ظاهر کاربرپسند آن نیز می تواند در جذب مخاطب موثر باشد.

طراحی اپلیکیشن یک امر زمانبر است . متخصصین ایرانیان با مشورت با شرکت شما طراحی اپلیکیشن صرافی را در سریعترین زمان ممکن به سرانجام می رسانند.

در ساخت اپلیکیشن صرافی و اصولا هر نوع اپلیکیشنی دسترسی پذیری بالا جز اصلی ترین ویژگی ها است. زیرا گوشی موبایل همیشه همراه افراد است و بالطبع اپلیکیشن ها در موبایل نیز همیشه همراه آنهاست.

این روزها به دلیل تحریم هایی که بر علیه ایران صورت گرفته است نمی توان به ر احتی به اپلیکیشن های خارجی اعتماد کرد . زیرا می توانند در هر لحظه دارایی شما را بلوکه کنند.

درباره ما

ایرانیان که با خدمات تخصصی برنامه نویسی در حوزه های مختلف صاحب سبک میباشد در سال 1385 با همکاری چند جوان مستعد و خلاق به وجود آمده است. این شرکت خدمات تخصصی در حوزه طراحی سایت، برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ ارائه میدهد.

ارتباط با ما

آدرس:

تهران، جردن، تابان غربی مجتمع اداری تجاری نور

تلفن تماس:

02188881772

02188881776

ایمیل:

info@bhiranian.com

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Scroll To Top