مرکز مشاوره ایرانیان

این وب سایت با هدف ارائه اطلاعات و خدمات مفید در زمینه پزشکی به شما عزیزان راه اندازی شده است.هدف ما از راه اندازی این وب سایت، کمک به شما برای ارتقای سطح سلامت و کیفیت زندگی تان است.امیدواریم از مطالب و خدمات این وب سایت استفاده مفید ببرید.

giraffe doctor

خدماتی که توسط مرکز ما ارائه میشود

account manager

پنل کاربری آسان

با ثبت نام در سایت ما به راحتی میتوانید نام پزشک مورد نظر را جوستجو کنید به لیست سوابق پزشکی و نوبت های قبلی خود دسترسی داشته باشید آن هارا لغو کنید یا تغییر دهید و همچنین پیامک یادآوری نوبت نیز دریافت کنید.

سیستم نوبت دهی هوشمند

تمامی روزها و ساعات کاری پزشک برا شما نمایش داده میشود و شما میتوانید زمان نوبت خود را با پزشک مورد نظر به صورت دقیق تنظیم نمایید. همچنین میتوانید نوبت های اورژانسی گرفته وآنهارا مدیریت کنید.

متخصصان

برای دریافت بهترین مشاوره لازم است پزشکی را بیابید که حوزه تخصص و اخلاقیاتش با شخص شما سازگار باشد. با مراجعه به صفحه متخصصان و خواندن توضیحات به راحتی بهترین گذینه را انتخاب کنید.

سفارش دارو

این روزه بسیاری از داروها کمیاب شده و یا دسترسی به داروخانه به امری سخت تبدیل شده است اما شما میتوانید با آپلود نسخه ای که از پزشک ما دریافت کردید داروهای خودرا تهیه نمایید.

سوالات متداول

از کی وقت بگیرم؟

مرکز ما دایره بزرگی از پزشکان مجرب و با تجربه کاری بالا را شامل است که هر کدام در زمینه فعالیتشان جز بهترین ها محسوب میشوند. شما در صفحه متخصصان و با اعمال فیلتر به راحتی به پزشک مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و تمامی اطلاعاتمورد نیاز به عنوان مثال : حوزه فعالیت تخصص سابقه کار و... را کسب خواهید کرد.

چجوری وقت بگیرم؟

با ثبت نام در سایت ما و مراجعه به قسمت متخصصین میتوانید به صورت حضوری و یا آنلاین وقت گرفته و همچنین میتوانید روز و ساعت دقیق جلسه مشاوره خود را انتخاب کنید.

سوالامو از کی بپرسم؟

پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت ما همیشه پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. اگرچه سوالی از معالج خود دارید با ایجاد حساب کاربری وی ای پی میتوانید تیکت ارتباط با پزشک تهیه کرده و طی ۲۴ ساعت آینده جواب خود را از پزشک مورد نظر دریافت خواهید کرد.

drug store

داروهامو از کجا بگیرم؟

شما به راحتی با مراجعه به صفحه سفارش دارو میتوانید نسخه ای که پزشک شما در اختیار شما قرار داده- آنلاین یا حضوری- را آپلود کنید و با توجه به آن داروهای موردنظر خود را ثبت سفارش کنید.

مجله سلامت

درباره ما

ایرانیان که با خدمات تخصصی برنامه نویسی در حوزه های مختلف صاحب سبک میباشد در سال 1385 با همکاری چند جوان مستعد و خلاق به وجود آمده است. این شرکت خدمات تخصصی در حوزه طراحی سایت، برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ ارائه میدهد.

ارتباط با ما

آدرس:

تهران، جردن، تابان غربی مجتمع اداری تجاری نور

تلفن تماس:

02188881772

02188881776

ایمیل:

info@bhiranian.com

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
سایدبار Scroll To Top