شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی
کسب درآمد از طریق فروش اینترنتی و شبکه های اجتماعی را به ما بسپارید..

کاهش هزینه
با بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی شما میتوانید در بسیاری از هزینه ها از قبیل تبلیغات و... صرفه جویی کرده و بیشترین بازخورد را داشته باشید.

جذب زیاد مخاطب
از راه شبکه های اجتماعی و با تبلیغات مناسب شما میتوانید بیشترین تعداد مخاطب و مشتری را جذب برند خود کنید.

نفوذ و شهرت برند
در دوره ای که تمامی کسب و کار های معروف حداقل یک شبکه اجتماعی برای معرفی محصول خود دارند، شما نیز میتوانید برند خود را گسترش داده و در میان رقبا نفوذ کنید و به شهرت برسید.
شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی به معنای استفاده از پلتفرم های شبکه های اجتماعی و وبسایت ها برای تبلیغ و ترویج محصول یا خدمات می باشد. در صورت بازاریابی مناسب در این شبکهها، میتوانید حجم زیادی از مخاطبان را جذب کرده و به کسبوکار خود رونق ببخشید. با توجه به فعالیت بخش زیادی از جامعه در پلتفرم های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و … حضور و بازاریابی در شبکه های اجتماعی، تقریباً برای هر کسب و کاری مفید واقع خواهد شد؛ اما باید در نظر داشته باشید که شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی یک کانال فروش مستقیم نیست و تنها ابزاری است برای کمک به فروش بیشتر، در نتیجه برای رسیدن به فروش بالا و جذب مخاطب نیازمند صبر و حوصله و تبلیغات مناسب هستید.
شرکت ایرانیان در کنار شما خواهد بود و به شما کمک خواهد کرد تا در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک به معروفیت و محبوبیت و فروش بالا برسید…با ما همراه باشید.
انواع بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی یکی از بهترین نمونه های بازاریابی دیجیتال است، زیرا استفاده از موبایل و کامپیوتر و همچنین استفاده از اینترنت در میان مردم بسیار فراگیر شده است.
بازاریابی از طریق موتورهای جست وجو
در این نوع ،بازاریابی از طریق موتورهای جستجو یا browser ها انجام میشود. این نوع بازاریابی برای سئو سایت انجام میشود، و سایت هایی که مطالب مفیدتری را داشته باشند به صفحات اول گوگل میروند.
بازاریابی از طریق تبلیغات گوگل
ممکن است شما هم بهنگام باز کردن سایتی، تبلیغاتی به صورت فیلم یا عکس به شما نشان داده شود، و شما در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی آن عکس یا فیلم به سایت دیگری هدایت میشوید.
بازاریابی تلفن همراه
تبلیغاتی که از طریق sms برای گوشی های همراه ارسال میشود و شامل پییشنهادات و تخفیف های وسوسه انگیز است.
بازاریابی از طریق ایمیل
یکی از بهترین شیوه های دیجیتال مارکتینگ است. از طریق ارسال ایمیل های مکرر به حساب کاربری جذب مخاطب میکنند.

چه پلتفرم هایی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی مفید هستند؟
شما میتوانید از تمام پلتفرم های شبکه های اجتماعی برای تبلیغات خود استفاده کنید.اما همانطور که میدانید بعضی از شبکه ها و صفحات اجتماعی هستند که بازدید بسیار بیشتری نسبت به سایر پلتفرم های مجازی دارند و روزانه تعداد زیادی از مردم از آن بازدید میکنند.
در دنیای امروز تمامی کسب و کار ها، بخصوص کسب و کار های کوچک، در ابتدا برای دیده شدن، نیاز به استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی مناسب دارند…با کمی دقت در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی اطرافمان میبینیم که چقدر کسب و کار ها برای دیده شدن و رسیدن به فروش بهتر، دست به ایده های خلاقانه در دنیای مجازی زده اند. و چه بسا کسب و کارهایی هستند که در دنیای واقعی آنچنان معروف نیستند، اما به لطف وجود دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی به درآمد بالایی رسیده اند.
پلتفرم های زیادی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی وجود دارند، از معروفترین آنها میتوان به پلتفرم های یوتیوب، توئیتر، فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام و واتساپ اشاره کرد، که در ادامه به توضیح درمورد تعدادی از آنها خواهیم پرداخت.
تاثیر بر روی کسب و کار
به دلیل استفاده روز افزون از شبکه های اجتماعی ما میتوانیم با کمی تامل و کمک گرفتن از افراد با تجربه به طراحی صفحات خود بپردازیم تا بتوانیم با استفاده از آن ها بیشتر در معرض دید مشتریان قرار بگیریم .
بازاریابی از طریق شبکه اجتماعی "تلگرام"
یکی دیگر از پلتفرم های محبوب و معروف در سطح جهانی پلتفرم تلگرام است، در ادامه به چند مورد از امکانات بازاریابی در این شبکه اجتماعی میپردازیم:
1. استفاده از کانال تلگرام: شما میتوانید محصولات خود را در قابل یک کانال تلگرامی با تصاویر و مطالب جذاب با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
2. امکان درج کامنت در زیر پست ها: یکی از آخرین آپدیت ها در شبکه اجتماعی تلگرام، امکان کامنت گذاری و درج نظر در زیر پست هاست. شما میتوانید از مشتریان بخواهید که در صورت استفاده از محصول شما زیر آن محصول کامنت بگذارند و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
3. استفاده از ربات های تلگرامی: شما میتوانید از یک برنامه نویس درخواست کنید که رباتی را برای کسب و کار شما طراحی کند. از این طریق محصولات جدید، تخفیف ها، درگاه پرداخت اینترنتی و… را به مشتریان عرضه کند.
این ها برخی از امکانات زیاد شبکه اجتماعی تلگرام بود که در کنار امنیت بالا میتوانید از آن در راه بازاریابی و جذب مخاطب استفاده کنید.
بازاریابی از طریق شبکه اجتماعی "اینستاگرام"
یکی از پلتفرم های خیلی خوب در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی، استفاده از پلتفرم اینستاگرام است. امکانات و قابلیت های زیاد آن باعث محبوبیت و جذب مخاطب شده، این قابلیت ها برای جذب مشتری و تبلیغات نیز بسیار مفید است که به چند مورد آن اشاره میکنیم:
1. تمرکز بر گذاشتن پست: شما میتوانید پس از نصب و ایجاد اکانت برای شرکت خود، با گذاشتن پست ها و مطالب جذاب در قالب عکس و فیلم از شرکت و کسب و کار خود باعث بازاریابی و جذب مخاطب شوید.
2. تبلیغات استوری اینستاگرام: اینستاگرام در سال ۲۰۱۷ شروع به راه اندازی تبلیغات استوری کرد. یکی از بهترین شیوه ها برای جذب مخاطب استفاده از استوری اینستاگرام و تبلیغات روزانه شرکت خود است که میتوانید هرروز آن هارا با با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
3. لایو اینستاگرام: امکانی است که شما میتوانید از طریق آن محصولات خود را به صورت زنده به مردم ارائه کنید. این کار حس بسیار خوبی را در مشتریان شما ایجاد میکند.
4. هشتگ های اینستاگرام: شما میتوانید در زیر پست های خود با گذاشتن هشتگ هایی که مرتبط با پست و مطالب مورد نظر شما هستند، باعث آن شوید که کاربران اینستاگرام با سرچ هشتگ عنوان شما، بتوانند پست شما را ببینند.
این ها چند مورد از امکانات بسیار عالی پلتفرم اینستاگرام در زمینه جذب مخاطب است.
چرا وجود شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی مهم است؟
همه ما امروزه با اهمیت شبکه های اجتماعی و بازاریابی از طریق پلتفرم های مجازی در زندگی مان آشنا هستیم و میدانیم که در عصر تکنولوژی نبود یک بازاریابی شبکه اجتماعی در کنار یک کسب و کار، هرچقدر که آن کسب و کار هم معروف و موفق باشد باز هم فلج و ناقص است.
تقریباً 97% از کمپانیهای بزرگ امروزی به نوعی با رسانهها و شبکههای اجتماعی در فعالیت هستند.
تقریبا 78% از فروشندگان محصولات و سرویسهای مختلف، با استفاده از این شبکهها اقدام به فروش میکنند.
تقریبا 63% از کاربران امروزی انتظار دارند که کمپانیها خدمات مشتریان خود را از طریق این پلتفرمها ارائه کنند.

چرا شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی؟
اشتراک مطالب
افزایش کاربر
کاهش هزینه
اهداف شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی
هدف ما رساندن شما به یک درآمد خوب از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک است…
شما ازین طریق میتوانید با دیگر رقبای خود رقابت کنید، و در بازار تبلیغات مجازی در شبکه های اجتماعی که امروزه
بسیار فراگیر شده، از دیگران عقب نمانید.
بطور کلی میتوان گفت اهداف شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی:
1.هدف گذاری طولانی مدت
2 .افزایش شهرت و شناساندن نام تجاری شما
3 .امکان راه اندازی تبلیغات گسترده به صورت رایگان
4 .بازاریابی دهان به دهان
5 .کسب اطلاعات مهم از دیگر رقبا
6 .در دسترس بودن در سریع ترین زمان
7 .راه ارتباطی مستقیم با مخاطب
8 .امکان ایجاد ایده های خلاقانه در فضای مجازی برای فروش بیشتر
میباشد
همین حالا سفارش دهید.
سفارش طراحی سایت با به روز ترین خدمات در حوزه طراحی سایت آماده دریافت درخواست های شماو ارائه مشاوره رایگان میباشد
- تهران، جردن، خیابان تابان غربی، مجتمع اداری تجاری نور
- info@iracode.com
- 09124814737
- 021-88881772
مشاوره رایگان
شماره تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت مشاوران با شما تماس بگیرند.
سوالات متداول
سوالی که امروزه بخش بسیار زیادی از مردم با آن درگیر هستند این است که بهترین راه تاثیرگذاری و جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی معروف کدام روش است؟؟
در پاسخ به این سوال میتوان گفت که بخش استوری و لایو اینستاگرام، نسبت به بقیه موارد ارجحیت بالاتری دارد.
در پاسخ به این سوال ابتدا باید از خود بپرسید اگر جای مخاطب بودید این صفحه چه چیز جالبی دارد که شما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید…
همیشه باید به دنبال ایده های نو و خلاقانه برای جذب مخاطب و اشتراک گذاری بیشتر توسط مخاطبان باشید.
استفاده از پلتفرم های شبکه های اجتماعی در میان مردم کشورها در همه جای دنیا یکسان نیست…مثلا واتساپ در هند معروف است و ویچت در چین!
اما چیزی که مشخص است پنج پلتفرم رسانه اجتماعی شامل: اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، توییتر و فیسبوک در میان مردم ایران و جهان از محبوبیت بالاتری برخوردار است
شما به عنوان یک بازاریاب شبکه اجتماعی یا مدیر آن رسانه اجتماعی باید توانایی مواجه شدن با اینچنین موقعیتی را داشته باشید.
به عنوان مثال برخورد درست و مودبانه و صادقانه با مخاطب بهترین راه مواجهه با نظرات منفی است.
توضیحات بیشتر
میانگین حدود 90 %از مشتریان یکی از مهمترین دلایل ساخت حساب های کاربری در رسانه های اجتماعی را پیدا کردن محصولات و آشنایی با برندها توصیف کرده اند.
•محتوای بصری مثل عکس ها و تصاویر 40برابر بیشتر از دیگر انواع محتوا به اشتراک گذاشته می شوند .بنابراین توصیه می شود تا فعالیت عمده ای در تولید محتوای تصویری داشته باشید.
•در فیسبوک بیشتر از 50میلیون حساب کاربری برای تجارت های کوچک راه اندازی شده است.
•حدود 90 %کاربران اینستاگرام کمتر از 35سال سن دارند.
•در یویتیوب، ماهانه بیشتر از یک میلیارد نفر وارد حساب های کاربری خود می شوند.
•اینستاگرام برای زنان جذابیت بیشتری دارد تا مردان .تقریباً بیشتر از نیمی از کاربران اینستاگرام (نزدیک به 58 %مؤنث و 42 %از آن ها مذکر) هستند .این در حالیست که در یوتیوب شرایط دقیقاً برعکس است .سهم مردان از استفاده از یوتیوب نزدیک به 55 %و زنان 45 %است.
•در طول یک ماه بیشتر از 200میلیون نفر در اینستاگرام اقدام به انتشار استوری می کنند.
•بیشتر از 90 %مردم دنیا یوتیوب را به عنوان اولین پلتفرم مورد نظر برای جستجو و مشاهده ویدئو انتخاب می کنند.
•در پایان سال 2018 ،تعداد کاربران فعال فیسبوک از مرز 1.52میلیارد نفر عبور کرد.
•تقریبا 93 %درآمدهای فیسبوک از تبلیغات به نمایش درآمده در موبایل ها بوده است.
•حدود 25میلیون پروفایل تجاری در اینستاگرام فعالیت می کنند.
•حدود 80 %کاربران اینستاگرام حداقل یک پروفایل تجاری را دنبال می کنندهستند.
پس از طراحی سایت وردپرسی، قدم بعدی بهینه سازی سایت شما برای موتور های جستجو است . هدف روش های سئو این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، این موتورها رتبهی بهتری را به مقالهها و محتوای یک سایت اختصاص دهند. وردپرس با پلاگین ها و افزونه هایی مختلفی همچون yoast این امکان را دراختیار ما قرار می دهد تا سایت خود را بهینه کنیم. بازاریابی محتوایی و سئو برای کسب و کار شماارزش افزوده ای پایدار ایجاد میکنند که حتی پس از متوقف کردن فعالیت های خود تا مدت ها برای شما سودآور خواهند بود.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.