مقدمه

امروزه تلفن چه در شبکه های ثابت و چه در شبکه های همراه، در دسترس ترین ابزار در اختیار افراد است که از طریق آن می توانند با یک سازمان کاری ارتباط برقرار کنند. ضریب نفوذ بالا، عدم نیاز به تجهیزات خاص، سادگی، ارتباط دو طرفه و پوشش نیازهای مختلف باعث شده است رسانه تلفن و ارتباطات صوتی، اهمیت ویژه ای در کسب و کار امروزی داشته باشد و حتی با گسترش رسانه هایی نظیر پرتال و وب سایت نیز، کاربردهای آن را نه تنها کمرنگ نکرده، بلکه کاملا متحول نموده است.
عنوان تلفن گویا دامنه بزرگی از سیستمهای مختلف کامپیوتری که از طریق خطوط تلفن به مخاطبین سرویس دهی می نمایند را شامل می شود. اما در همه آنها مخاطب بدون نیاز به تجهیزات خاص و تنها با یک گوشی تلفن (ثابت و یا همراه) با مجموعه تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده و یا اطلاعات خاص خود را در سیستم وارد می کند
به دلایل فوق، همواره سیستمهای تلفن گویا به عنوان بهترین ابزار اطلاع رسانی و یا خدمات رسانی در استراتژی های مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در سازمانهای مختلف اقتصادی و یا غیر انتفاعی بوده است.

خدمات عمومی سامانه

  • امکان تعریف خطوط داخلی و شهری بر اساس نیاز و ساختار سازمان
  • مشاهده وضعیت کلیه خطوط داخلی و شهری به صورت آنلاين
  • امکان تعیین شماره های داخلی از طريق نرم افزار
  • امکان تعریف سطوح دسترسی به خطوط شهری و داخلی
  • امکان محدود کردن مدت زمان مکالمات
  • سرعت بالای انتقال مکالمات
  • صف انتظار برقراری ارتباط با داخلی با امکان اعلام نوبت
  • نمایش شماره تماس بر روی کامپیوتر
  • امکان شماره گیری از طریق کامپیوتر
  • مكان برقراري ارتباط با نرم افزارهاي CRM
  • کنفرانس تلفنی (مکالمه چند نفره)
  • انتقال مکالمات بر روی بستر( IPبا استفاده از کارت مبدل)
  • امکان تعیین موزیک انتظار
  • امكان پياده سازي مركز تلفن اعتباري جهت كنترل تماسهاي خروجي سازمان
  • نمایش شماره تماس گیرندگان (Caller ID) بر روی تلفن بدون نیاز به گوشی با  مدل خاص
  • امکان تعیین اولویت تماس خارجی برای هر خط شهری و داخلی به طور مستقل
  • عدم از کار افتادن سیستم در صورت بروز مشکل و قطعی برق و خاموش شدن  کامپیوتر
  • امکان برنامه ریزی و کنترل مرکز تلفن از طریق نرم افزار
  • ضبط كليه مكالمات ورودي و خروجي
  • سامانه ارسال و دريافت فكس كامپيوتري
  • ارائه گزارشات عملكرد سيستم به صورت تفكيكي و تجمعي
  • و دهها امکان کاربردی دیگر

خدمات اختصاصی سامانه

  • معرفی دوره های آموزشی
  • اعلان تاریخ آزمونها
  • استعلام گواهی نامه
  • اعلان نتایج ازمون
  • تقویم آزمون های مهارتی
  • ارسال شکایات
  • ارسال پیشنهادات
  • معرفی خدمات سازمان
  • ارسال آدرس و شماره تلفن آموزشگاه های آزاد(از طریق پیام کوتاه)
  • منشور اخلاقی کارکنان
  • ارسال شکایات از آموزشگاه های آزاد
  • تابلوی اعلانات آموزشگاها
  • پیام مدیر کل

تصاویری از منو های سامانه

منوی اولیه سامانه


منوی سایر خدمات

منوی منشی دیجیتال

نظر خود را اضافه نمایید

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
×