مقدمه

امروزه سیستمهای تلفن گویای خروجی با برقراری تماسهای صوتی به صورت گروهی میتوانند به منظورهای متعددی مورد استفاده قرار گیرند ، معمولا برقراری اینگونه تماسها به منظور ارائه اطلاعات مهم به افراد، برای زمان خاصی برنامه ریزی می شود.

امکانات و ویژگی های سامانه

  • ارسال پیامهای گوناگون تبلیغاتی و اطلاع رسانی ،یادآوری موضوعات مهم
  • اعلام بدهی و معوقات بانکی
  • اعلام و تنظیم قرار ملاقات و جلسات
  • امور عمومی همچون درخواست شرکت در انتخابات
  • نظر سنجی تلفنی
  • بازاریابی تلفنی
  • برقراری تماس جهت تایید اطلاعات مشتریان
  • امکان ورود سریع لیست شماره ها از فایل EXCEL و TXT به نرم افزار
  • تعیین پیغام(های) مناسب برای افراد
  • تعیین برنامه زمانبندی برای تماس سیستم(مثلا در یک بازه زمانی خاص تماس گرفته شود)
  • تعیین تعداد سعی در تماس مجدد در صورت مشغولی یا عدم پاسخ بدهکار
  • امکان تماس به خطوط ثابت و همچنین موبایل
  • امکان تماس همزمان با چند نفر ( تعداد خطوط قابل انتخاب است )
  • ارائه گزارشات مختلف شامل لیست تماسهای گرفته شده، لیست مشغولی، لیست تماسهای جواب داده نشده در بازه های زمانی خاص
  • تعریف زمان ساعات تماس و مشخص کردن روزهای هفته
  • مشخص نمودن وضعیت تماس گرفته شده: پاسخ داده شد، عدم پاسخ
  • امکان تعریف تعداد تماس مجدد در صورت تشخیص عدم پاسخ

روال کاری سامانه پیام گیر

برخی از موارد کاربرد سامانه تماس گیر

به عنوان مثال شرکتهای هواپیمایی با بهره گیری از سامانه تماس گروهی میتوانند با اطلاع رسانی به موقع، از اعتراض مسافران مبنی بر از دست دادن پرواز خود به دلیل تغییر ساعت پروازها بکاهند. و یا بانکها با بهره گیری از این سیستم میتوانند به راحتی و با هزینه کم نسبت به وصول مطالبات خود اقدام کنند.

و در سیستم رزرواسیون یک بیمارستان، این سامانه‌ی یکپارچه، مراجعین بیمارستان‌ها را بی‌نیاز از حضور فیزیکی در بیمارستان و یا تماس با بیمارستان و احتمالاً مواجه شدن با مشغولی خطوط می‌کند. تنها با مراجعه به وب سایت نوبت‌دهی و یا با شماره‌گیری تلفن مربوط به این سامانه مراجعین می‌توانند برای متخصص مورد نیاز خود نوبت گرفته و با داشتن یک کد رهگیری به بیمارستان مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه نمایید

ارسال نظر به عنوان مهمان

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند