مقدمه

امروزه جوامع بشري با توجه به رشد فزاينده ارتباطات و اطلاعات، نياز به مديريت خاصي دارند که بتوانند از سرمايه هاي انساني و اجتماعي بهره کافي راببرند تا با مديريت صحيح در زندگي روزمره تسهيلات ويژه اي فراخور زندگي اجتماعي فراهم آورند. مرکز سامانه137  بعنوان یک پل ارتباطی نسبت به برقراری ارتباطی  آسان ، یکسان و شبانه روزی با دریافت نیازها و خواسته های آحاد مردم از مجموعه شهرداری و با رعایت اصول سرعت ، دقت و صحت در راه صیانت از درخواستهای شهروندان محترم و انتقال آن به مسئولان ذی ربط نقش بسزایی را در مدیریت شهر از طریق مشارکت موثر آنان ایفا می کند.

 

 

 

جهت سفارش سامانه 137 می توانید با شماره 09120802196 تماس و یا از طریق تلگرام سفارش خود را ارسال کنید .

مزایای نرم افزار جامع مديريت شهري  ۱۳۷عبارتند از:

  • ايجاد پل ارتباطي بين شهرداري و شهروندان
  • كاهش ترددهاي درون شهري و آلودگي هوا
  • صرفه جويي در وقت و هزينه
  • هماهنگي و هدايت توان اجرائي براي رفع سريع و فوري مشکلات ملموس در سطح شهر با بهره گيري از کليه تجهيزات و امکانات پيگيري عملياتي و ميداني ، نظارت دقيق بر اجراء و صحت عمل ، بازرسي هوشمندانه جهت پاسخ گوئي صحيح و موثر به پيام هاي شهروندان
  • ايجاد زمينه جلب مشارکت عمومي شهروندان و کارکنان مرکز سامانه 137 با تبليغات ، اطلاع رساني و آموزش همگاني براي اعتلا و ارتقاء ابعاد زندگي شهري در تهران
  • دريافت درخواستهاي شهروندان و پاسخگوئي و ارائه خدمات به صورت شبانه روزي و بدون وقفه
  • بهره گيري از درخواستهاي ثبت شده مردمي در سامانه 137 و تحليل داده هاي آماري به منظور برنامه ريزي دقيق در جهت رفع معضلات شهري و بهبود روشهاي موجود در ماموريتهاي محوله

 

 

قابلیت های نرم افزارجامع مديريت شهري ۱۳۷ عبارتند از:

  • توانایی ادمین جهت تعریف سطوح مختلف اپراتوری و پرسنلی برای کارمندان و کارشناسان
  • پنل اپراتور به عنوان یک ارتباط دهنده و ارجاع کننده درون سازمانی با تعیین سطح اولویت
  • قابلیت اضافه نمودن گروه برای دسته بندی واحدهای مختلف و نیز اختصاص هر پرسنل به هر گروه خاص
  • پنل پرسنل با قابلیت پاسخ دهی به پیام و تغییر وضعیت آن به همراه ثبت و یادداشت جزئیات
  • ثبت سازمان ها،معاونت ها وچارت سازمانی دلخواه شهرداری برای مشخص کردن دقیق تر محل درخواست ها
  • ثبت درخواست توسط اپراتور
  • ثبت درخواست توسط شهروند از طریق تماس با تلفن گویا و تحت وب
  • امکان گوش دادن و دانلود درخواست های شهروندان توسط مدیران و ارجاع درخواست ها به مسئول هر واحد مربوطه
  • امکان پوینت گذاری آدرس درخواست ها روی نقشه
  • ارسال پاسخ و همچنین وضعیت تراکنش درخواست (مرحله به مرحله) به متقاضی درخواست به صورت پیامکی
  • امکان دریافت اتوماتیک شماره همراه شهروندان از طریق شماره گیری جهت ارسال پاسخ از طریق پیام کوتاه
  • امکان پیگیری اتوماتیک درخواست ها از مسئولین شهرداری از طریق تلفن، پیام کوتاه و از طریق پنل کاربری
  • ارائه کد رهگیری به شهروندان و امکان پیگیری از طریق پیام کوتاه و درگاه و پنل اینترنتی
  • پیگیری اتوماتیک درخواست های شهروندان و نمایش درخواست های انجام نشده
  • گزارش گیری از طریق جدول و نمودار

 

 

موضوعاتی که شهروندان در خصوص آن با سامانه 137 ارتباط برقرار می کنند شامل موارد ذیل است :

خدمات شهری و عمرانی :
آسفات، جدول گذاری، آبیاری درختان، جمع آوری زباله، لایروبی، رفع آبگرفتگی، برف روبی، رفع لغزندگی، نصب پل عابر، احداث خیابان، کشتارگاه، احداث فضای سبز، احداث اماکن فرهنگی، هنری، ورزش و...

حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری:
اتوبوس، تاکسی، مینی بوس، مترو، خطوط عابر پیاده، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، مسافربرهای شخصی تحت نظارت تاکسیرانی، پارکومتر، پارکینگ های احداثی توسط شهرداری، پارک های ویژه آموزش ترافیک برای کودکان

اماکن عمومی:
پارکها و فضای سبز، پایانه های مسافربری، گلزار شهدا، مراکز معاینه فنی، میادین میوه و تره بار، ایستگاهای اتوبوس، مترو و...

زیباسازی و چشم انداز شهری:
حذف زوائد فیزیکی، نظافت دیوارها، درختکاری، گلکاری، معابر عمومی، شست و شوی نشانه ها و علامت‌های شهری، نظافت معابر و ...

امور اجتماعی و مزاحمت‌های شهری:
سد معبر، جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها، اماکن فرهنگی، هنری و ورزشی

 و ...

 

جهت سفارش سامانه 137 می توانید با شماره 09120802196 تماس و یا از طریق تلگرام سفارش خود را ارسال کنید .

 


سایر نرم افزارهای شهرداری

سیستم عوارض خودرویی

سامانه جامع سازمان آتشنشانی

سامانه جامع تاکسیرانی