معرفی سامانه 

سامانه ی مانور های آموزشی یک سامانه جهت ثبت و مدیریت تمام مانور هایی است که در یک مرکز برگزار می گردد.در این سامانه می توان تمام مانور ها را از زمان اخذ مجوز برای برگزاری مانور تا زمان اجرای مانور و ارزیابی نهایی مدیریت کرد.آمادگی هرچه بیشتر و بهترِ سازمان‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی باعث کاهش بسیاری از هزینه‌‌های حوادث در سازمان‌ها می‌شود. گاه و در برخی حوادث، تأخیر و آماده‌نبودن سازمان در مقابله با آن‌ها، ادامۀ حیات سازمان را غیرممکن می‌سازد و خسارت‌های مالی و جانی فراوانی به سازمان و جامعه وارد می‌آورد.

کاربرد نرم افزار سامانه مانور

در سازمان هایی با حوزه های کاری وسیع تر ، مثلا در سطح کشوری ، مدیریت مانور ها و اطلاعات آن ها بسیار دشوار خواهد بود که هدف این نرم افزار تسهیل امور این بخش خواهد بود.
سامانه ی مانور های آموزشی یک سامانه جهت ثبت و مدیریت تمام مانور هایی است که در یک مرکز برگزار می گردد.در این سامانه می توان تمام مانور ها را از زمان اخذ مجوز برای برگزاری مانور تا زمان اجرای مانور و ارزیابی نهایی مدیریت کرد.
هم چنین در نسخه های آتی این نرم افزار می توان مانور ها را برای موافقت یا عدم موافقت با مجوز نرم افزار ، مدیریت نمود و به گزارش گیری از مانورها پرداخت.

 

 

 ویژگی ها و امکانات

 • امکان تعریف انواع تیم های مشارکت کننده در مانور و بازدید با تعییت مسئولیتهای افراد 5•امکان گروه بندی عوامل مورد بررسی و کنترل در مانور و بازدید
• امکان برنامه ریزی زمانهای مانور و بازدید
• امکان تعریف انواع مانور و بازدید با دوره های زمانی متفاوت
• یادآوری زمان سررسید مانور و بازدید و اطلاع رسانی به افراد تیم های مشارکت کننده
• امکان تعریف انواع چک لیست های مانور و بازدید
• امکان تعریف انواع عوامل و سئوالات جهت چک لیست های مانور و بازدید
• امکان تهیه انواع گزارش از سوابق چک لیست های مانور و بازدید

مشاهده لیست مانور های برگزار شده

کاربر می تواند در این سامانه، لیست مانورهای برگزار شده را مشاهده نماید.
برای این منظور از زیر منوی سامانه مانورها، گزینه مانورهای برگزار شده را انتخاب می کند.
بعد از پر کردن فیلد استان و شهرستان درخواست نمایش فرم را می دهد.
سیستم لیستی از مانورهای برگزار شده را، نمایش می دهد.

بعداز تایید درخواست مجوز توسط سازمان، کاربر می تواند مانور جدید را ثبت نماید.
بدین منظور از زیر منوی سامانه مانورها، گزینه ثبت مانور جدید را انتخاب می کند.
سیستم فرمی را برای وارد کردن اطلاعات مانور نمایش می دهد.
کاربر موظف است این فرم راتکمیل نماید.
بعد از تکمیل فرم، درخواست ثبت را میدهد.
سیستم در صورت صحیح بودن اطلاعات، مانورجدید را ثبت می نماید.

ثبت گزارش در این سامانه

در قسمت گزارش گیری کاربر دو نوع گزارش می تواند دریافت کند:
1.گزارش مانور

2.گزارش عملکرد مانور

برای دریافت هر کدام از این گزارشات، گزینه مربوط به آن را انتخاب می کند.
فیلدهای استان و تاریخ را تکمیل کرده و درخواست نمایش گزارش را می دهد.
سیستم گزارش مربوطه را نمایش می دهد.
در گزارش عملکرد، در ستون ارزیابی می توان نمایش اطلاعات ارزیابی را درسطر مورد نظر انتخاب نمود سیستم اطلاعات ارزیابی مانور را نمایش می دهد.

 شناسنامه نرم افزار

زبان برنامه نویسی : PHP
نوع دیتابیس :Mysql
پلتفرم سیستم :تحت وب – بدون وابستگی به سیستم عامل
قابلیت ریسپانسیو :دارد
سازگار با تمام مرورگرها

بیان دو تجربه موفق


سازمان امداد  و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

این سامانه در سال 1394 به منظور مکانیزاسیون فرایند های مرتبط با کشیک در سازمان امداد و نجات طراحی و پیاده سازی گردیده است. با این کار کلیه فرایند های مربوطه اعم از ایجاد  و مدیریت لوح کشیک تا حضور غیاب, ارزیابی و جابجایی و ... را مدیریت و فرایند های اداری را نظم خاصی بخشیده است.

سازمان مدیریت بحران

این سامانه در سال1393 در سازمان مدیریت بحران نیز با امکانات فوق پیاده سازی و راه اندازی گردیده است.


جهت سفارش نرم افزار اینجا کلیک کنید.


نظر خود را اضافه نمایید

ارسال نظر به عنوان مهمان

0