مقدمه

در تمامی سازمانها افرادی به صورت کشیک در ساعات مختلف شبانه روز در سازمان مستقر می باشد. وظیفه این افراد ‍پیگیری و انجام کارهای محوله در طول شبانه روز می باشد. افراد مستقر در سازمان مرکزی در طول روز با همتایان خود در واحد­های استانی و شهرستانی در تماس می­‏‏‏ باشند و اطلاعات مربوط به حوادث و اتفاقات را از آنها دریافت و در صورت لزوم به مدیران و یا سایر سازمانها تا بازگشت به حالت عادی پیگیری می کنند.

معرفی سامانه

سامانه کشیک و یا هشدار سریع امکان ثبت اطلاعات تمامی افراد که در طی شبانه روز به صورت کشیک هستند و همچنین ثبت لوحه کشیک روزانه و ماهیانه را به کاربر می دهد. تمامی فعالیت های انجام شده در طی روز در این سامانه ثبت کرده و امکان گزارش گیری های متنوع را به کاربر می دهد.

 

    

 

برخی از مهم ترین امکانات این نرم افزار عبارت اند از:
• قابلیت تعریف سطوح دسترسی و امکان اعمال محدودیت های دسترسی کاربران به منوها
• قابلیت تعریف پرسنل سازمان (ثبت اطلاعات فردی)
• قابلیت تعریف کاربر
• پویا سازی تعریف پست ها و گروه ها بر طبق چارت سازمانی
• پویا سازی تعریف آیتم برای ارزیابی کردن کشیک
• قابلیت تعریف لیست کشیک ها به صورت ماهیانه برای ماه های آینده
• قابلیت تایید لیست چیده شد توسط سمت های بالاتر
• قابلیت ارسال پیامک برای افراد جهت اطلاع از برنامه
• قابلیت جابجایی افراد
• قابلیت ارزیابی کشیک ها پس از اتمام شیفت
• قابلیت حضور و غیاب افراد کشیک
• امکان ثبت عملکرد شیفت در پایان تایم شیفت
• گزارشات متنوع
• قابلیت خروجی word و excel از گزارشات
• امکان چاپ گزارشات
و بسیاری امکانات دیگر....

 

شناسنامه نرم افزار

زبان برنامه نویسی : PHP
نوع دیتابیس     :Mysql
پلتفرم سیستم :تحت وب – بدون وابستگی به سیستم عامل
قابلیت ریسپانسیو :دارد
سازگار با تمام مرورگرها

بیان دو تجربه موفق

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

این سامانه در سال ۱۳۹۴ به منظور مکانیزاسیون فرآیندهای مرتبط با کشیک در سازمان امداد و نجات طراحی و پیاده سازی گردیده است. با این کار کلیه فرآیندهای مربوطه اعم از ایجاد و مدیریت لوح کشیک تا حضور و غیاب و ارزیابی و جابجایی و... را مدیریت و فرایندهای اداری را نظم خاصی بخشیده است.

سازمان مدیریت بحران

این سامانه در سال ۱۳۹۳ در سازمان مدیریت بحران نیز با امکانات فوق پیاده سازی و راه اندازی گردیده است.

قابلیت های سیستم
    امکان دسترسی برای کاربران مجاز:
    قابلیت تعریف سطح دسترسی برای ادمین
    قابلیت تعریف کاربر با سطح دسترسی استان
    امکان ثبت وضعیت پاسخگویی
    امکان گزارش گیری (از لیست حضور، اقدامات، اقدامات روزانه، وضعیت پاسخگویی)
    امکان نمایش لیست ها( ماهیانه، روزانه و اقدامات روزانه)
    امکان ویرایش اطلاعات (انتخاب همکار جایگزین)


جهت سفارش نرم افزار اینجا کلیک کنید.


نظر خود را اضافه نمایید

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
×