مقدمه

تيكت Ticket یا تیکتینگ Ticketing يك سيستم ساماندهي درخواستهاي كاربران است كه تمامي درخواست هايي كه با ایمیل (Email) و يا از طريق فرم های مختلف (انواع فرم ها مثل فرم تماس با ما، استخدام، انتقادات، فرم ارسال تیکت و ...) ارسال شده اند را جمع آوري و در يك بانك اطلاعاتي ذخيره نموده و بين كارشناسان مربوطه به اشتراك مي گذارد تا كارشناسي كه بيشترين آگاهي را نسبت به آن درخواست دارد، پاسخدهي نمايد. از آنجا که در یک سایت پشتیبانی، کارشناسان مختلفی در حال پاسخگویی هستند، درمواقعی که کارشناسی به هر دلیل قادر به پاسخگویی به یک تیکت نباشد، کارشناسان دیگر قادر به مشاهده و پاسخگویی به آن تيكت می باشند، چرا که با استفاده از تاریخچه ای که برای هر تیکت نگه داشته می شود، کلیه اعضای یک گروه می توانند در روند کاری آن تیکت قرار بگیرند.

 

 

معرفی سامانه 

تیكت Ticket یا تیکتینگ Ticketing یك سیستم ساماندهی درخواستهای كاربران است كه تمامی درخواست های ارسال شده را جمع آوری و در یك بانك اطلاعاتی ذخیره نموده و بین كارشناسان مربوطه به اشتراك می گذارد تا كارشناس مربوطه پاسخدهی نماید ، چرا که با استفاده از تاریخچه ای که برای هر تیکت نگه داشته می شود، کلیه اعضای یک گروه می توانند در روند کاری آن تیکت قرار بگیرند. همچنین كارشناسان می توانند درخواست های (تیكت های) رسیده را به یكدیگر ارجاع دهند و یا با استفاده از پیام خصوصی با یكدیگر مشورت نمایند و در نهایت پاسخ را برای كاربر ارسال نمایند. توسط ماژول تیکت امکان ارسال تیکت توسط کاربران مهمان، اعضای یک سایت و حتی ارسال تیکت داخلی (بین کارشناسان سامانه پشتیبانی) وجود دارد.

 برخی از امکانات

  • تبدیل ایمل کاربران به تیکت
  • ارسال تیکت به ایمیل
  • ارسال تیکت داخلی توسط کارشناسان
  • فرم ارسال تیکت
  • فعال یا غیر فعال کردن فرم ارسال تیکت
  • امکان پیوست فایل برای فرم ارسال تیکت
  • مدیریت گروه های حامی
  • تخصیص اعضاء یک گروه کاربری به یک گروه حامی خاص
  • تعیین ویژگی "مورد استفاده بودن" گروه حامی در تنظیمات تیکت
  • نمایش لیست گروه های حامی

 موارد کاربرد سامانه

بیشترین موارد کاربرد آن در سازمان ها و شرکت ها به خصوص شرکت های بزرگانی، فروش، خدمات پس از فروش و هاستینگ می باشد.

روال کاری

  •  ثبت نام در سیستم و درج مشخصات اولیه
  • ورود به سیستم و ثبت درخواست (تیکت)
  • ارسال انواع فایل ضمیمه برای درخواست
  • امکان چت آنلاین و مکالمه با پشتیبان
  • دسترسی به راهنما (سوال و جواب های متدوال)
  • مشاهده درخواست های رسیده
  • بررسی درخواست، تعامل با درخواست کننده
  • ثبت وضعیت درخواست
  • ارسال انواع فایل های ضمیمه در جواب درخواست
  • امکان افزودن یادداشت یا نوت یه درخواست
  • مشاهده تاریخچه پیگیری درخواست
  • کنترل از راه دور کامپیوتر
  • شخصی سازی نصب و تنظیمات
  • مشاهده و تولید انواع گزارشات مدیریتی
  • مشاهده و تولید انواع نمودار و چارت

 


جهت سفارش نرم افزار اینجا کلیک کنید.


 

نظر خود را اضافه نمایید

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
×