معرفی:

یکی از مهم ترین امکانات سامانه یکپارچه کانون کارشناسان، ساماندهی، بهینه سازی و خودکار نمودن فرایند هایی است که مدت ها در کانون به صورت دستی و کاغذی انجام می شوند.

از همین رو خدمت جدیدی از سوی ایرانیان برای کانون های پیشرو در زمینه آسان سازی کارها ارائه شده است که هدف آن حذف کارهای کاغذی و سنتی و جایگزینی آن با سامانه قدرتمندی است که امکان نظارت مستمر، بهینه و هوشمندانه بر عملکرد کارشناسان را فراهم می آورد.

سامانه جامع کانون کارشناسان، نرم افزاری یکپارچه است که امکان دسترسی به کلیه واریزی های کارشناسان و کانون، را در اختیار شما قرار میدهد .

این سامانه با انواع کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ، تبلت و موبایل سازگار بوده و به سادگی اطلاعات مورد نیاز کارشناسان را در اختیار آن ها قرار می هد.

تمامی اطلاعاتی که برای کارشناسان ثبت می شود، از طریق سامانه در دسترس خواهد بود.

با استفاده از بخش گروه های کاری، مدیر میتواند برای هر کدام از کارشناسان دسترسی های خاصی را در نظر بگیرد و آن ها را در استفاده از سامانه محدود کند .

 

 

امکانات:

  •  مناسب برای استفاده بر روی تبلت و لپتاپ
  • امکان دسترسی به اطلاعات کارشناسان

  • دسترسی اختصاصی هر کدام از کارشناسان به اطلاعات خودشان

  • مدیریت واریزی به حساب کارشناسان و کانون

  • اطلاعات استان ها ، شهرستان ها، شهرها، روستاها و بخش ها

  • با استفاده از بخش گروه های کاری میتوان برای کارشناسان گروه های خاصی تعریف کرد تا آنها را در استفاده از سیستم محدود کنیم

  • امکان ارسال و دریافت پیام بین کارشناسان با استفاده از سامانه

  • ثبت نامه های ارجاعی و ارسال پیام برای کارشناس مربوطه

  • ثبت مرخصی ساعتی و روزانه

  • اطلاعات مرخصی و مهمان

  • ثبت کارشناسان نمونه

  • امکان ثبت انتقاد و پیشنهاد

 

 

 

معرفی :

منوی مدیریت کاربران

نحوه عملکرد و دسترسی کاربران به سیستم

با توجه به این که در اکثر نرم افزارها، نیاز به مدیریت کاربران و تخصیص سطوح دسترسی برای آن ها  وجود دارد ، یکی از اهداف طراحی این سامانه این است تا بتواند مدیریت کاربران و بررسی مجوزهای لازم برای دسترسی به قسمت های مختلف سامانه توسط هر یک از کاربران را مدیریت کرده و به هر یک از کاربران سامانه ، با توجه به سمت و وظایف آن ها دسترسی های لازم را داده  و همچنین مانع از دسترسی به قسمت های غیرمجاز شود. 

 

امکانات:

  • ایجاد حساب کاربری برای اعضا
  • ثبت زیرسیستم ها
  • ایجاد گروه های کاری
  • تعیین سطوح دسترسی برای هر یک از گروه های کاری
  • تخصیص کاربران به گروه های کاری
  • امکان ارسال پیام  و دستورالعمل به کاربران
  • امکان ایجاد منو، زیر منو و حذف و اضافه کردن آن توسط کاربران

مدیریت کاربران  --> گروه های کاری و سطوح دسترسی

احراز هویت 
احراز هویت از طریق فرم ورود و با دریافت نام کاربری و رمز ورود کاربر انجام می شود. فرم ورود در برابر ربات ها مقاوم بوده و مانع از ارسال درخواست از طریق ربات می شود. برای این کار از تصویر امنیتی ( کپتچا ) و روش های تشخیص ربات مثل honeypot  استفاده می شود. در این روش فیلدی به صورت مخفی در فرم قرار داده می شود که باید خالی بماند و از آن جا که معمولا ربات ها تمام فیلدهای فرم را پر می کنند ، اشتباها آن فیلد را نیز پر کرده و در نتیجه می توان تشخیص داد که درخواست از طرف یک ربات ارسال شده است.
برای ارسال رمز کاربر در هنگام ورود و در سایر موارد مثل تغییر رمز ، نوسازی رمز و ... از روش های رمزنگاری کلیدنامتقارن مثل RSA  استفاده می شود. در این گونه رمزنگاری ها از دو کلید ، یکی برای رمزنگاری  (در کلاینت)و دیگری خارج کردن از رمز(در سرور) استفاده می شود. در نتیجه امکان رمزگشایی در صورت استراق سمع غیرممکن می شود.

گروه های کاری و سطوح دسترسی
نرم افزار تنها شامل یک بخش است و برای دسترسی به قسمت های مختلف آن نیاز به انواع مختلف حساب کاربری است و باید به صورت پویا با توجه به سطح دسترسی کاربری که از سیستم استفاده می کند ، منوها ، فرم ها و... را در اختیار وی گذاشته شده و همچنین مانع از دسترسی به قسمت های غیرمجاز شود. علاوه برای این در صورتی که نرم افزار به عنوان بخشی از یک سامانه بزرگتر باشد که هدف اصلی طراحی آن نیز همین است ، این امکان برای کل سامانه فراهم شده است تا کاربران فقط به قسمت هایی که مجوز دارند دسترسی داشته باشند.

قابلیت های این بخش

  • امکان ایجاد حساب کاربری برای کاربران جهت استفاده از نرم افزار
  • ثبت گروه های کاری : با توجه به زیرسیستم های تعریف شده می توان گروه کاری تعریف کرد و سطح دسترسی به هر یک از منوها و فعالیت های مجاز مثل ثبت ، ویرایش ، حذف و... را  برای گروه کاری به صورت پویا تنظیم کرد.
  • تخصیص کاربران به گروه های کاری و یا حذف از گروه کاری : می توان به هر یک از کاربران ، گروه های کاری متناسب با سمت و وظیفه هر یک ، تخصیص داد.
  • تعیین سطح دسترسی تا سطح فیلد
  • ویرایش اطلاعات کاربران و امکان مسدود سازی حساب کاربری کاربر
  • امکان تحصیص چند گروه کاری برای هر کاربر
  • رعایت موارد امنیتی ذکر شده ، هنگام ورود کاربران ، تغییر و نوسازی رمز ورود
  • قفل شدن سیستم ( خروج موقت ) در صورت عدم فعالیت کاربر در صفحه باز شده ( تشخیص فعالیت کاربر با حرکت ماوس و یا استفاده از صفحه کلید) . همچنین در صورتی که کاربر چند تب در مرورگر باز داشته باشد و در حداقل یکی از تب ها فعال باشد سیستم قفل نمی شود. در صورت قفل شدن سیستم ، کاربر نیاز ندارد نام کاربری را مجددا وارد نماید بلکه وارد کردن رمز ورود کافی است.
  • امکان مسدود سازی حساب کاربری کاربران

 

 

مدیریت کاربران --> زیرسیستم ها
نرم افزار این امکان را دارد، تا کاربری که مجوز لازم را دارد ، بتواند زیرسیستم ها و منوهای مورد نیاز خود را به صورت پویا ، نامحدود و تودرتو ایجاد نماید.

قابلیت های زیرسیستم ها

  • ثبت زیرسیستم با امکان قرار دادن آیکن ، تنظیم ترتیب نمایش  و عنوان انگلیسی برای استفاده در سایت های چند زبانه
  • ثبت منو و مشخص کردن زیرسیستم ، منوی والد ، ترتیب نمایش و عنوان انگلیسی برای استفاده در سایت های چند زبانه
  • امکان انتقال منو به زیرسیستم دیگر
  • نمایش زیرسیستم ها و منوها با توجه به سطح دسترسی کاربران
  • امکان  ثبت لینک های خارجی برای منوها و در صورت نیاز باز شدن لینک در خود سایت با استفاده از frame
  • امکان ثبت منوها به صورت تودرتو  و نامحدود

 

 

مدیریت کاربران  --> گزارش فعالیت کاربران
یکی  از قابلیت های اصلی  سامانه مدیریت کاربران، گزارش گیری از فعالیت های مختلف کاربران در بخش های مختلف نرم افزار می باشد. از جمله مواردی که اطلاعات مربوط به آن ذخیره می شود عبارت اند از : ثبت  ، ویرایش ، حذف و آپلود فایل.

 قابلیت های این بخش

  • ذخیره تمام فعالیت های کاربران
  • جستجو در داده های ثبت شده  و بایگانی و یا حذف داده های قدیمی  برای جلوگیری از حجیم شدن دیتابیس
  • ذخیره اطلاعات اتصال کاربر به اینترنت مثل مختصات جغرافیایی و IP
  • امکان ذخیره اطلاعات ذخیره شده در قالب فایل excel   و pdf
  • از آن جا که هدف اصلی طراحی سامانه مدیریت کاربران ، استفاده از آن به عنوان بخشی از یک سامانه بزرگتر برای مدیریت کاربران آن سامانه می باشد ، بخش گزارشگیری، امکان گزارشگیری از سایر بخش های اضافه شده به نرم افزار را هم دارد.

 

مدیریت کاربران -->  کاربران

در بخش مدیریت کاربران می توانید لیست کاربران را مشاهده کنید . این قسمت امکان فیلتر کردن کابران بر اساس نوع کاربری، نام کاربری و نوع همکاری وجود دارد .

قابلیت های بخش کاربران

  • امکان حذف، اضافه و ویرایش کاربران
  • فیلتر کردن کاربران بر اساس نام کاربری، نوع کاربری و نوع همکاری
  • امکان مشاهده تمام اطلاعات کاربر مورد نظر
  • امکان نوسازی رمز ورود
  • امکان حذف و ایجاد گروه کاری در صورت داشتن بالاترین سطح دسترسی
  • فعال و غیر فعال کردن کاربر
مدیریت کاربران  -->  پیام رسانی
یکی از بخش های مهم در نرم افزار ، پیام رسانی آن می باشد. که با استفاده از آن می توان نامه های اداری را تایپ کرده و ارسال کنیم .
قابلیت های پیام رسانی
  • ارسال پیام به یک یا چند کاربر
  • ارسال دستورالعمل مثل فرم ، نامه و... به کاربران
  • امکان پیوست فایل به پیام و دستورالعمل
  • امکان ثبت موقت پیام (پیشنویس)
  • امکان ارسال رونوشت به کاربران دیگر
  • امکان ارسال پاسخ برای پیام دریافت شده
  • امکان ثبت امتیاز برای پیام دریافتی
  • امکان مشاهده وضعیت خوانده / خوانده نشدن پیام توسط کاربران دریافت کننده
  • امکان انتقال به سطل زباله برای پیام های دریافتی
  • امکان چاپ پیام و دانلود فایل های پیوستی
  • امکان ارسال پیامک به جای ذخیره در صندوق پیام کاربر
مدیریت کاربران -->  تنظیمات ثبت اطلاعات پرسنل
 
 کاربران در این بخش می توانند تعیین کنند در هنگام ثبت اطلاعات پرسنل کدام اطلاعات وارد شود و کدام اطلاعات لازم نیست وارد شود . اطلاعات این بخش عبارت اند از :
  • اطلاعات شناسنامه ای
  • تلفن ها
  • آشنایی با زبان های خارجی
  • اطلاعات مالی
  • اطلاعات کاربری
  • اطلاعات تماس
  • اطلاعات تحصیلی
  • وضعیت نظام وظیفه
  • سایر اطلاعات

مدیریت کاربران --> تنظیمات صفحه ورود

بخش تنظیمات صفحه ورود، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ظاهر صفحه ورود را تغییر دهید. تغییرات این بخش شامل : عنوان، متن کپی رایت، تغییر لوگو و تصاویر پس زمینه می باشد که شما می توانید هر کدام از ان ها را به دلخواه خود تغییر دهید .

تجهیزات

تجهیزات یک سازمان و شرکت از مهم ترین قسمت سازمان است که در بیشتر سازمان ها، اساس کار بر پایه تجهیزات موجود در شرکت و سازمان می باشد. بنابراین داشتن اطلاعات دقیق و کامل از تجهیزات موجود امری مهم است . در سیستم مدیریت یکپارچه، سامانه ای مختص تجهیزات طراحی شده است که با استفاده از آن می توان اطلاعات تمامی تجهیزات را مشاهده کرد. با داشتن دسترسی لازم می توانید لیستی از تجهیزات را اضافه یا حذف کرد. در این سامانه، ما تجهیزات را به صورت دسته بندی شده و با عناوین خاص برای شما قرار داده ایم و کار شما برای ثبت ، جستجو و تمام فعالیت های لازم در بخش تجهیزات بسیار آسان شده است. 

سامانه مدیریت یکپارچه همه بخش ها و گریدهای را به صورت یک استاندارد خاص تعریف کرده است. برای وارد کردن تجهیزات، شما لازم نیست تمام تجهیزات و مشخصات آن ها را که مسلما لیست های خیلی بزرگ و وقت گیری هستند را به صورت دستی وارد کنید. طبق استاندارد تعریف شده در سیستم مدیریت یکپارچه شما می توانید با یک کلیک تمام اطلاعات خود را ثبت کنید. به این شکا که با زدن دکمه آپلود فایل اکسل، که از قبل تمام تجهیزات سازمان را در ان ذخیره کرده بودید، این اطلاعات وارد سامانه تجهیزات شده و به طور خودکار در گرید مربوطه قرار می گیرد. در زیر تمام امکانات و قابلیت های سامانه را به طور کامل توضیح می دهیم .

در ابتدا زیر منوی تجهیزات را مورد بحث قرار می دهیم :

تجهیزات --> دسته های تجهیزات

در بخش دسته بندی ها، تمام تجهیزات به صورت دسته بندی شده براساس ماشین آلات سبک و موتوری، ماشین آلات سنگین، کشتی و تجهیزات دریایی، تجهیزات ارتباطی، مخابراتی و ناوبری ، تجهیزات اردوگاهی، امداد و تجهیزات و ...  در اختیار شما قرار می دهید. سیستم یکپارچه باز هم تمام اطلاعات را به صورت یکپارچه در دسترس کاربرانی که سطح دسترسی لازم را دارند، قرار می دهد. کاربران می توانند هر کدام از دسته بندی ها را که بخواهند حذف و اضافه و ویرایش کنند. امکان این وجود دارد که از لیست اطلاعات فایل خروجی در قالب انتخاب شده، تهیه کنید و یا خروجی را چاپ کنید. همچنین شما کاربران عزیز می توانید در هنگام خروجی گرفتن، مشخص کنید که کدام ستون ها در خروجی باشد.

در تمام سازمان ها مسلما لیست تجهیزات در یک فایل با قالب مشخص ذخیره شده است. برای وارد کردن اطلاعات به سامانه تجهیزات لازم نیست که تمام اطلاعات را به صورت دستی و از اول در سامانه وارد کنید، ما این امکان را در سامانه فراهم آورده ایم تا با زدن دکمه آپلود فایل، فایل مورد نظر را وارد کنید و اطلاعات فایل در قالب مشخص و در گرید های استاندارد قرار می گیرند به همین راحتی! تمام تلاش ما در طراحی و پیاده سازی این سیستم، ساخت سیستمی است که در وقت و هزینه شما که از مهمترین موارد هستند صرفه جویی کند.

یک بخش مهم و البته جالب دیگر که در این سامانه فراهم آمده است، شخصی سازی تنظیمات می باشد. در این بخش شما می توانید تعداد رکورد های نمایش داده شده در یک صفحه را به صورت دستی تعیین کنید. همچنین می توانید از بین قالب های زیادی که در اختیارتان قرار گرفته است، قالب مورد نظر خود را برای گرید ها انتخاب کنید. بخش دیگیری که در این بخش برای شما در نظر گرفته شده، تنظیم ترتیب چینش و ستون های قابل نمایش می باشد که می توانید در این بخش تعیین کنید که کدام ستون ها قابل نمایش باشند و کدام ستون ها نمایش داده نشوند.

تجهیزات --> عناوین تجهیزات

در سامانه تجهیزات و در زیر منوی عناوین تجهیزات، برای کاربرانی که سطح دسترسی این بخش را در اختیار دارند، امکانی فراهم آمده است تا بتوانند عنوان تجهیزات موجود در سازمان را به همراه دسته بندی که در آن قرار دارند، مشاهده کنند و روی آن عملیاتی از جمله حذف، اضافه و ویرایش کردن تجهیزات را انجام دهند. کاربران می توانند از منوی بالا دسته بندی مورد نظر را انتخاب کرده و تجهیزات موجود در آن دسته بندی را مشاهده کنید. همچنین امکان جستجو بر اساس عنوان تجهیزات نیز وجود دارد.

از دیگر قابلیت های دیگر تعبیه شده در این زیر منوی عبارت اند از :

  • امکان ثبت عنوان جدید
  • چاپ خروجی از لیست عنواوین تجهیزات
  • حذف همه تجهیزات
  • امکان آپلود فایل اکسلی که اطلاعات در آن ذخیره است . با استفاده از این امکان دیگر لازم نیست وقت زیادی را صرف ثبت تک تک تجهیزات کنید .
  • در صورت گرفتن خروجی، امکانی وجود دارد تا بتوانید ستون های مورد نظر برای گرفتن خروجی را تعیین کنید.

 

 برای مشاهده سایر محصولات شرکت کلیک کنید.

 

معرفی:

این سامانه برای سهولت در دستیابی به اطلاعات متقاضیان طراحی گردیده است؛ با استفاده از این سامانه، کارمندان سازمان می توانند از طریق اینترنت به اطلاعات متقاضیان همچون "مشخصات فردی، تاریخ واریز وجوه پرداختی، اطلاعات انتخاب واحد، اطلاعات قراردادی و ..." دسترسی داشته باشند.

سامانه مسکن مهر استان تهران به سفارس سازمان زمین و مسکن زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی کشور توسط مجتمع برنامه نویسی حرفه ای ایرانیان در سال 1391 طراحی و تا کنون خدمات پشتیبانی و توسعه این سیستم انجام می شود.
این سامانه کلیه فراینده های مربوط به ثبت نام متقاضی های مسکن مهر از ثبت نام اولیه تا ارسال مدارک و ثبت هزینه های مالی را انجام داده و تا مرحله انتخاب واحد به صورت الکترونیکی و gis  توسط متقاضی و عقد قرار داد طراحی شده است . بخش مدیریت سیستم نیز جهت مشاهده و مدیریت اطلاعات ثبت نام کنندگان مسکن مهر طراحی شده و داری چندین زیر سیستم مانند امور مالی ، امور متقاضیان و ده ها گزارش متنوع و نموداری می باشد.
همچنین این سامانه دارای پورتال اطلاع رسانی نیز می باشد که کاربران می توانند آخرین بخش نامه ها ، اطلاعیه و اخبار و گزارشات مربوط به پیشرفت فیزیکی شرکت های پیمانکار مطلع شوند.

 

امکانات:

  • امکان گرفتن گزارش های مختلف آماری متقاضیان
  • امکان بررسی مدارک ثبت نامی متقاضیان
  • امکان فیلتر کردن وضعیت های مختلف متقاضیان
  • امکان گرفتن خروجی های مختلف اکسل
  • امکان تخصیص واحد برای متقاضیان
  • تخصیص شماره پرونده برای متقاضیان
  • امکان گرفتن گزارش های مختلف مالی از وجوه پرداختی و برداشتی متقاضیان
  • امکان ثبت نقل و انتقال واحدهای مسکونی
  • ثبت اطلاعات پروژه ها شامل: پیشرفت فیزیکی، مشخصات پروژه ها، لیست بلوک ها، نقشه های معماری و ...
  • ایجاد کاربر جدید و مدیریت کاربران شامل: اعمال دسترسی های مختلف، گزارش از عملکرد کاربران و ...

روند کاری سامانه
هریک از کارمندان سازمان که مدیریت سامانه قبلاً برای آن ها کد کاربری و گذرواژه تعریف نموده باشد، می تواند وارد سامانه شده و با توجه به سطح دسترسی ای که مدیریت سامانه برای آن ها در نظر گرفته، نسبت به استفاده و گرفتن گزارش های مختلف اقدام نماید.

شناسنامه سامانه
زبان برنامه نویسی: php
نوع دیتابیس: mysql
قابلیت ریسپانسیو: دارد
پلتفرم سیستم: تحت وب

 

 

معرفی:

سامانه ارزیابی نشریات علمی با هدف ارزیابی و نظارت بر ارتقای نشریات علمی کشور طراحی و پیاده سازی شده است.این سامانه امکان ثبت اطلاعات آخرین شماره نشریات منتشر شده را به صورت خودکار از طریق مراجعه به سامانه آنلاین نشریات علمی به انجام می‌رساند. همچنین ارزیابی، تمدید اعتبار، حمایت مالی از نشریات علمی کشور نیز از طریق این سامانه انجام می شود. این سیستم مدیریت وانتشار مجله به گونه ای طراحی شده است که بر روی یک وب سرور محلی نصب واجراء شود. پس از نصب مدیر سایت از این برنامه برای ایجاد هر تعداد مجله استفاده کرده و انتشار مجله را بر روی این وب سرور مدیریت میکند.

این سامانه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که در زیر به توضیح آن می پردازیم:

قسمت عضویت: هر نشریه به نویسندگان مقاله ها امکان می دهد تا مقالات خود را مستقیما در وب سایت نشریه بارگذاری کنند . بر اساس تنظیماتی که مدیر نشریه برای نشریه انتخاب می کند نویسندگان می توانند به عنوان نویسنده، داور و یا خواننده در وب سایت ثبت نام کنند. با تکمیل فرایند ثبت نام نویسنده مستقیما وارد صفحه خانگی کاربر می شود که در آنجا لیستی از سمت های موجود در نشریه برای وی به نمایش در می آید . کلیک کردن بر روی سمت نویسنده کاربر را به صفحه ارسال مقالات می برد که در آنجا لیستی از مقالات قبلی و فعلی نمایش داده شده و همچنین جایی برای ارسال مقالات جدید وجود دارد.فرایند ارسال مقاله برای آسانی کار به۶ مرحله تقسیم شده است که در هر مرحله راهنمایی های لازم ارائه می شود.لازم نیست که نویسندگان این ۶ مرحله را در یک جلسه انجام دهند و می توانند در دفعات بعدی به لیست مقالات ناتمام مراجعه کنند و مراحل را تکمیل نمایند.

قسمت سردبیری: روند سردبیری یک ساب میشن در مجله، شامل کارشناسی (معمولا کور) نیز هست. نتیجه کارشناسی، دبیر را در پذیرش یا رد کردن ساب میشن یاری می دهد. در صورت پذیرش در مرحله کارشناسی، ساب میشن به مرحله ویراستاری شامل ویراستاری ادبی، صفحه آرایی و چک نهایی، وارد می شود. آن گاه ساب میشن در نوبت چاپ در مجله قرار می گیرد. بسته به این که مجله چگونه سازماندهی شده باشد، روند دبیری ممکن است توسط یک سردبیر به تنهایی و یا توسط تیمی از سردبیران، دبیران، ویراستاران ادبی، صفحه آرایان و چک کنندگان نهایی به انجام رسد.

قسمت انتشارات: ‌سر دبیر فرایند انتشار را با تهیه شماره های جدید مجله ٫ تعیین مغالات برای هر شماره ٫ تنظیم فهرست مطالب و در نهایت چاپ مجله اداره میکند.مجله میتواند به فرمتهای مختلفی چاپ شود روش معمول برای انتشار یک مجله جمع آوری وکنار هم قرار دادن یکسری مقالات برای ایجاد شماره جدید مجله است که به صورت ماهنامه یا فصل نامه یا دوبار در سال چاپ میشود با این حال برخی مجلات الکترونیکی ترجیح میدهند مقالات را به محض آماره شدن چاپ کنند وکل مجله را به صورت یک شماره ممتد که با اولین مقاله در ابتدای سال اغاز شده و با آخرین مقاله در انتهای سال به اتمام میرسد منتشرکند . برای توصیح آنچه که در این فایل قصد توصیح آنرا داشته ایم از کلمه شماره برای بیان هر نسخه از مجله استفاده شده است اگرچه هر شماره از یک مجله دارای شناسنامه ای است که آنرا بر اساس الف)آماره مسلسل ٫ سال ٫ب)شماره مسلسل وسال ٫ ج )سال ویا ٫ د)عنوان مشخص و معرفی میکند.

امکانات:

  • امکان جستجو بین نشریات و مجلات
  • دسته بندی های مختلف: 1- علوم انسانی و هنر 2- علوم پایه و علوم ریاضی 3- فنی مهندسی 4- کشاورزی و دام پزشکی
  • با ثبت نام در سامانه می توانید مجله ای را به صفحه خانگی کاربری خود اضافه کنید.
  • جستجو به شما امکان می دهد کل سایت یا فقط یک نشریه را به دنبال مطلب خاصی جستجو کنید.

 

 

 

تصاویری از سامانه

 


 

 

 معرفی:

سامانه سازمان بهزیستی با ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت در راستای خدمت رسانی با قابلیت دسترسی بیشتر ، بهتر ، سریع تر، تکریم ارباب رجوع ، رسیدگی بهتر به مشکلات جامعه محترم توانخواهان کشور و همچنین تسهیل در امر دسترسی به آمار جامعه راه اندازی شده است .

    

امکانات:

 سامانه های الکترونیک اداره کل بهزیستی

  • سامانه ثبت درخواست دانش آموزان و دانشجویان معلول سازمان بهزیستی
  • سامانه مرکز اجتماع درمان مدار سازمان بهزیستی
  • سامانه طرح تکریم ارباب رجوع سازمان بهزیستی
  • سامانه نظام پیشنهادات ارباب رجوع سازمان بهزیستی
  • سامانه ثبت شکایات مردمی سازمان بهزیستی
  • سامانه واگذاری پلاک ویژه معلولین بهزیستی

توضیحی در مورد هر کدام از سامانه ها

سامانه ثبت درخواست دانش آموزان و دانشجویان معلول سازمان بهزیستی

این سامانه دارای فرم در خواست می باشد که با پر کردن فیلدهای فرم کاریران می توانند در خواست خود را ثبت کنند. راهنمایی برای اطلاع ار قوانین در این سامانه وجود دارد و همچنین با وارد کردن کد رهگیری که از سایت دریافت کرده اند، می توانند در خواست خود را پیگیری کنند.

سامانه مرکز اجتماع درمان مدار سازمان بهزیستی

تعریف مرکز اجتماع درمان مدار
مرکزی است برای درمان و توانبخشی بیماران وابسته به مواد که روابط بین فردی و کارکرد اجتماعی آن ها به شدت افت کرده . این اقدامات از طریق برنامه اجتماع درمان مدار و براساس برنامه مدون آن ، به زندگی و شخصیت او اعمال می شود.

با کمک این سامانه، کاربران می توانند در مرکز درمان و توانبخشی ثبت نام کنند، اصول موجود در مرکز اجتماع درمان مدار را مطالعه و تایید کنند، قوانین و مقررات را تایید کنند، در مرحله بعد مدارک خود را آپلود کنند و مدارک خود را به مرکز ارسال کنند.

سامانه طرح تکریم ارباب رجوع سازمان بهزیستی

بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است، که امروزه در دستگاههای دولتی مطرح است. در واقع، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست. اين سامانه با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان بهزیستی در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع طراحي شده است.

سامانه نظام پیشنهادات ارباب رجوع سازمان بهزیستی

این سامانه دارای دو بخش مدیریت و کاربران است در بخش کاربران، افراد می توانند با پر کردن فیلدهای فرم پیشنهادات، پیشنهاد خود را ثبت کنند و یک کد پیگیری دریافت کنند و با استفاده از این کد پیشنهاد خود را پیگیری کنند. در بخش مدیریت نیز، مدیر سامانه می تواند لیست پیشنهادات را مشاهده کند و برای هر کدام پاسخی ثبت کنند .

سامانه ثبت شکایات مردمی سازمان بهزیستی

این سامانه دارای دو بخش مدیریت و کاربران است در بخش کاربران، افراد می توانند با پر کردن فیلدهای فرم شکایت مردمی، شکایت خود را ثبت کنند و یک کد پیگیری دریافت کنند و با استفاده از این کد پاسخ شکایت خود را پیگیری کنند. در بخش مدیریت نیز، مدیر سامانه می تواند لیست شکایات را مشاهده کند و برای هر کدام پاسخی ثبت کنند.

سامانه واگذاری پلاک ویژه معلولین بهزیستی

در این سامانه افراد می توانند با پر کردن فرم واگذاری پلاک ویژه معلولین، در خواست خود را ثبت کنند.